//////

Stereotypy zakupowe

Jakie panują stereotypy zakupowe wśród Polaków? Czy jesteśmy już na tyle rozwiniętą gospodarką, że poruszamy się bez problemu w świecie towarów oraz usług? Na te i wiele innych pytań odpowie ten artykuł. Na pewno cały czas zwracamy uwagę na koszty zakupu. Cena to w zasadzie nasza religia. Kolejną kwestią jest pochodzenie towaru. Mówimy sobie często podczas spotkań ze znajomymi, że przydałoby się zwiększyć polską wartość biznesu. Niestety w sklepach zachowujemy się już inaczej kupując jedynie marki sprowadzane z Chin. Naszą krajową produkcję traktujemy jako drogą i po prostu nieefektywną, chociaż czekamy na niesamowite zmiany w tym obszarze. To myślenie z góry skazane jest na porażkę. Oczywiście też różnimy się pod względem płci, ale to raczej standardowy stereotyp, z którym każdy jest w stanie się pogodzić. Podsumowując jesteśmy jeszcze młodą gospodarką, która potrzebuje sporych zmian w sposobie myślenia o zakupach i ogólnie o nas samych. Wydaje się nam często, że dojrzeliśmy, ale prawda jest zupełnie inna. Konsumpcja to rozwój, a my niestety nie poświęcamy zbytniej uwagi sytuacji jaka panuje w naszym kraju. Zakupy są dla nas jakby zapomnieniem problemów dnia codziennego.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *